poniedzia艂ek, 30 pa藕dziernika 2017

馃巸 Roses and Skull 馃巸:: Cute Halloween Nails :: Odette Swan


Oto jedno z moich ulubionych zdobie艅 EVER. Czaszka i kwiaty bardzo do mnie przemawia, zupe艂nie w moim stylu. Zawsze chcia艂am to namalowa膰, nie wiem czemu tak d艂ugo z tym zwleka艂am ale na szcz臋艣cie da艂am rade!




Moja czaszunia ma sw贸j oddzielny tutorial do kt贸rego link znajdziecie na ko艅cu tego posta (jak zawsze z reszt膮 :P) W tym zdobieniu nie chodzi o realistyczno艣膰, bardziej zale偶a艂o mi na wygl膮dzie zbli偶onym do naszywek. Ca艂o艣膰 wyko艅czy艂am matowym topem Indigo (Matte Top Coat Uv ) kt贸ry ostatnio katuje na pot臋g臋.

Do wykonania samego zdobienia u偶y艂am wielu kolor贸w Gel Polish Indigo oraz p臋dzelk贸w master art 005 i 006 r贸wnie偶 Indid偶jo :D

Je艣li jeste艣cie ciekawi jak dok艂adnie wykona膰 to zdobienie oraz jakich kolor贸w u偶y艂am to zapraszam Was do zalukania tutorialu!


Oto i on! :P

1 komentarz:

  1. Oj tak - ten motyw i mi bardzo si臋 podoba! Tobie wysz艂o perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsu艅

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomo艣膰 *