poniedziałek, 30 października 2017

💅Scary Skull Nails💅 :: Easy nailart tutorial :: Odette Swan

Mam zaszczyt zaprezentować Wam najstraszniejsze zdobienie jakie w ostatnim czasie udało mi sie zmalować, to czacha Marian :D

Do wykonania Mariana potrzebne są Wam cztery rzeczy: Czarny, biały, pędzelek, Wasza ręka.



Ja użyłam czarnego żelu Arte Brillante Black Poison . Położyłam go tylko na tło, to jego jedyne zadanie w tym zdobieniu, resztę roboty zrobi biały.

Biały to także Arte Brillante, tym razem skrajny do poprzednika White a pędzlem który mi posłużył był jedynie Aquarelle Sting.

Nie przeżyłabym gdybym nie wykończyła Mariana matowym topem Matte Top Coate Uv (Indigo).
Wy możecie użyć błyszczącego, efekt tez będzie fajny .

Po szczegóły wykonania zapraszam do filmiku , do zobaczonka!

3 komentarze:

  1. Wow! Zbieram szczękę z podłogi!!! Petarda!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! Wow! Wow! i jeszcze raz wow! Marian naprawdę wyszedł przerażająco!

    OdpowiedzUsuń
  3. These photos are absolutely stunning! Always love checking out your blog for your posts, thanks for the share. Keep up the pictures!

    Scarlett

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *